reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Hudák

Marek Hudák

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani jeden muž nemôže dlhší čas nosiť jednu tvár pred sebou a druhú pred ostatnými bez toho, aby nakoniec sám nemal zmätok v tom, ktorá je tá pravá (Nathanel Hawthorne) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

,,Hneď som späť!", no určite...

Marek Hudák

,,Hneď som späť!", no určite...

Známa to fráza na okienkach trafík, či vrátniciach. No a potom tam stojíte dvadsať minút a po polhodine zistíte, že dotyčná osoba išla na hodinový obed a môže vás šľak trafiť.

  • 23. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
FS Hornád - 50. výročie

Marek Hudák

FS Hornád - 50. výročie

Celá táto naša "opekačka" sa uskutočnila 29. marca 2014. Spolu s rodinou, mojimi bratmi, sestrami, otcami a mamkami sme odovzdali všetko čo sme mohli. Všetkým, ktorí sa na nás prišli pozrieť, a aj tým čo neprišli, rozdávať radosť, úsmevy, ukázať to, čo našu rodinu robí rodinou. Lásku k tancu, hudbe, k pohybu, k folklóru.

  • 10. apr 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
A pozor na tvár

Marek Hudák

A pozor na tvár

Keď voda steká po ramenách, keď osvieži ťa jarná búrka, keď túžiš iba po premenách, vtedy cítiš sa ako figúrka.

  • 10. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Sme najlepší

Marek Hudák

Sme najlepší

Stretli sme sa v trojici v krčme pri stole. Stretnutie nebolo náhodné, ale ani vopred nejako premyslené. Po výdatnom tréningovom opojení, kedy sa vám do tela vyplavujú všetky endorfíny a tešíte sa z pohybu, práve v takomto stave s

  • 18. feb 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
A čo ďalej?

Marek Hudák

A čo ďalej?

Včera som sa zobudil so zvláštnym pocitom, že či to čo momentálne robím má vlastne zmysel. Asi ho už každý aspoň raz prežil. Aj ja s ním mám aké také skúsenosti, no teraz to bolo trochu iné. Šiel som do školy a keďže študujem vlastne posledný rok, tak som chcel vedieť, či to všetko na niečo bolo a či to všetko na niečo je.

  • 20. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Nič zvláštne

Marek Hudák

Nič zvláštne

Možno sa len cítila príliš opustená, aby o tom s niekým hovorila. Nechcela, aby cítil jej smútok. Milovala ho. Bola si istá, no aj tak najviac zo všetkého túžila vybehnúť do temnej noci s krikom a v slzách si vyrezať z hrude tú skalu, ktorá jej tlačila na pľúca a nedovoľovala jej dýchať.

  • 19. nov 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Zmena

Marek Hudák

Zmena

Zmena, ktorá mení postoje a spôsoby uvažovania. Zmena, ktorá je viac než vítaná, no ktorá vyvoláva veľa otázok a človek potom začne uvažovať a pochybovať, že sa rozhodol správne. Takúto zmenu som ešte pred nedávnom vôbec nepoznal.

  • 23. sep 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Vo Východnej a po nej tiež

Marek Hudák

Vo Východnej a po nej tiež

,,To vy ste ten úžasný folklórny súbor Hornád?",,Tvoja matka!"Jedna z mnohých perál v našom folklórnom svete a vo svete folklórneho súboru Hornád z Košíc obzvlášť. Zmes ľudí, charakterových vlastností a jedinečnosti jednotlivých členov, ktorá kolektív činí prudko zamilovateľným.

  • 7. júl 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Deň

Marek Hudák

Deň

Dnes potichu som kráčal v ranných tmách. Tam kde slnko ešte nesvieti, no deň sa už schyľuje k povstaniu. "Do boja!", tu kričí slnko. Ja pevne stojím s bosými nohami v prúdoch valiacej sa rosy. Osviežim sa ňou a nadýchnem sa k rebélií.

  • 30. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
O túžbe

Marek Hudák

O túžbe

Dnes sníval som o tebe, o tom ako si prvýkrát vzala moju dlaň a spojila ju s tvojou. O tom, ako si vravela, že je to zvláštne, že je to krásne. Dnes sníval som a niesol sa na chrbte hôr na chrbte tých, ktorí ma zdvihli zo zeme toľkokrát, koľkokrát som spadol.

  • 5. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Pocit domova

Marek Hudák

Pocit domova

Tento semester bývam na internáte. Rozhodol som sa tak dobrovoľne a bol som aj iniciátorom toho, aby som sa tam dostal. Užívam si to, bývam sám na bunke, takže po 18 rokoch mám konečne sám izbu. No je to aj zvláštne pretože sa akosi zakaždým viac teším domov.

  • 4. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 662x
  • 2
Chvíľky utópie

Marek Hudák

Chvíľky utópie

Vedeli to. Vedeli, že dnes by spolu nemali byť. No, okolnosti a to čo nedokázali ani pomenovať bolo silnejšie ako oni. A tak šli, ona vedľa neho, on vedľa nej. Kamaráti navonok, šialenci vo vnútri, deti v srdci.

  • 22. apr 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Bozk

Marek Hudák

Bozk

Tak dlho očakávaný, triezvy a chcený, no najmä bozk, ktorý človek potrebuje k nasledujúcej hodine, nasledujúcemu dňu, mesiacu, či roku. Taký, ktorý ti môže dať len spriaznená duša.

  • 15. feb 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Na útržkoch

Marek Hudák

Na útržkoch

Svetlá som nechal zažaté takmer po celom dome v ktorom som sám. Ticho. Hojdám sa na stoličke a pokúšam vôľu dreva, ktoré ma už raz zradilo. Dám mu druhú šancu? Vstávam, beriem stoličku do kôlničky a rúbem ju na štiepky, nech je s čím zakúriť?

  • 19. jan 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Snehuliak

Marek Hudák

Snehuliak

Tri gule, klasika. Postavili ich na seba, veľká dole, menšia na ňu a tá najmenšia úplne na vrch. A keď sa tak na to dielo dívajú začnú premýšľať, či by to vlastne nemalo byť inak.

  • 17. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
S maskou

Marek Hudák

S maskou

Sedel si a pozeral do plameňov nad ktorými si otáčal svoj ražeň. Ulovil pár hriešnych myšlienok, ktoré ho doháňali k šialenstvu. Radšej ich spáli a zaspí tak s úsmevom na tvári. Jeseň je tragédiou hormónov a genetickej známky.

  • 6. nov 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Rieka

Marek Hudák

Rieka

,,Vieš ako plynie rieka?", opýtal sa znenazdajky. ,,Nie.", odvetila s úsmevom na perách.,,Tak ma pozoruj a možno ma pochopíš." Pomaly vošiel do chladnej vody, ktorá ich obkolesovala, sedeli na lavičke uprostred bezbrehej rieky.

  • 29. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Posledné zbohom

Marek Hudák

Posledné zbohom

Sú preč, ostali po nich len prázdne miesta v stodole. Ani som sa nestihol rozlúčil. Budú mi chýbať. Hrášok a Indián odišli s padajúcimi hviezdami.

  • 15. aug 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Spánok rokov

Marek Hudák

Spánok rokov

Už neexistuje. Stratil sa v riekach, ktoré prúdili ním samým. V pokojných zákutiach svojich žíl spoznával krásu akou ho obdarila tá najväčšia moc v akú veril. No kde je dnes, kam sa podel?

  • 13. júl 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Ako po masle

Marek Hudák

Ako po masle

Asi tak by som charakterizoval výkon môjho otca, keď som ho dnes pozoroval pri jeho obľúbenej činnosti v kuchyni. Je to majster kuchár.

  • 15. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu