reklama

Na útržkoch

Svetlá som nechal zažaté takmer po celom dome v ktorom som sám. Ticho. Hojdám sa na stoličke a pokúšam vôľu dreva, ktoré ma už raz zradilo. Dám mu druhú šancu? Vstávam, beriem stoličku do kôlničky a rúbem ju na štiepky, nech je s čím zakúriť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ach to ticho utíchlo. Som plný krásnych zážitkov z posledných dní. Opantaná myseľ, omámená vôňou lacného vína, pálenky. Smiech, ktorý neprestáva rušiť susedov do skorých ranných hodín. To som potreboval...

Vdychujem tú chuť vodnej fajky, ťahám do prázdnych pľúc, tvárim sa, že nekašlem. Vydychujem ako skúsený labužník tejto vecičky. Koliesko sa nepodarilo, bol to len ďalší obláčik, prečo to ide nosom? Kde je šablóna na kolieska? Aha, rúrka z alobalu poslúžila vynikajúco. A vraj meškám s kolom, treba dohnať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A ten zadok, kvôli ktorému sa v hrobe obrátil môj predok. Neuveriteľné, sedem slôh vytvorených opitým básnickým črevom. Hľadám slová, ktoré neexistujú, teda teraz neexistujú. Tvárim sa lyricky, alebo epicky? A čo som to vlastne hovoril? Zapísané, prečítané a ohodnotené ťažkým zmäteným povzdychnutím nad svojim bytím. Sto kíl živej váhy na mojom chrbte, akosi málo...

Nevnímam čas, ľudia sa zjavujú, sú rýchli a hlučnejší, príjemnejší. Som širší, ruky načahujem na všetky strany, hladím a som vtieravý, hanbím sa? Áne, nové slovo. Nech je tak! Odprevádzam a odchádzam so skysnutým mliekom, tá krabica má snáď dve kilá...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ležím a držím ju v náručí, musím prestať, kontrola zlyháva, vstávame a odchádzame. Stáli sme tam a potom tu, sedeli a chodili, chladný kameň, ktorý nám bol spoločníkom na každom schode, horúci radiátor, ktorý hrial bosé nohy. Hlbokomyseľná debata, snaha neodhaliť ešte všetky karty v rukáve. Neponúknuť myseľ na tanieri, byť silný, vytrvalý, nebojácny, morálne čistý a rešpektovať okamihy...

Stojím v tme a zatváram oči, silueta dievčaťa, ešte nie je správny čas. Myseľ pracuje, telo ostáva chladné, múdry postoj, vychádzam z izby, vchádzam do izby, je čas. Ľahám si pod deku a vypínam sa...shutting down. Skutočne opojná noc, splnené sny? Nesplnené ciele? Nenájdené cesty?...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chce to len viac schodov a menej alkoholu...

Marek Hudák

Marek Hudák

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ani jeden muž nemôže dlhší čas nosiť jednu tvár pred sebou a druhú pred ostatnými bez toho, aby nakoniec sám nemal zmätok v tom, ktorá je tá pravá (Nathanel Hawthorne) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu